Niuflandia Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Witam serdecznie. W imieniu mojego przyjaciela poszukuję dalmatyńczyka z rodowodem ale nie na wystawy. Chodzi tutaj konkretnie o psa typowo "na kolanka". Będzie uczestniczył w szkoleniu. Kolega chce aby pies wyrósł w 100% na dalmatyńczyka i był zdrowy. Proszę o propozycję. Oczywiście w rozsądnej cenie, poniżej 1000 zł. PIES NIE BĘDZIE UŻYWANY DO REPRODUKCJI ! Quote
Avaloth Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Nie znam się na dalmatach ale raczej będzie trudno znaleźc rasowego psa w cenie niższej niż 100zł, no chyba że peta.. Quote
Vilena Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Ja kupiłam sukę z rodowodem za nie cały 1000zł, myślałam, że to okazja, że będę mieć prawdziwego dalmata nie drogo (w Polsce przeważnie kosztują ok.1200zł), a po dwóch tygodniach okazało się, że jest nie uleczalnie chora. Więc jakbyś trafił na 'taniego' psa z 'Uśmiechu Dalmacji', to go nie kupuj, bo będzie to brat mojej suni, który też może być chory, bo Panie z tej hodowli mają w nosie badanie psów. A z tą chorobą (wada serca) pies nie może mieć zbyt dużo ruchu, bo, że tak powiem 'może szybko wysiąść mu serce'. Quote
evel Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 [quote name='Avaloth']Nie znam się na dalmatach ale raczej będzie trudno znaleźc rasowego psa w cenie niższej niż 100zł, no chyba że peta..[/QUOTE] R=R dalmatyńczyki bywają i tańsze, niż 1000zł, ponoć są "niepopularne", że tak się wyrażę... Quote