Ana&dalma Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Tak jak w temacie... Czy airedalki potrafią dać w kość:mad: ,a może są w miare grzeczne???:p Słyszałam,że lubią pływać i przekopywać ogródki...:razz: Pytam bo udało mi się załatwić wyjazd do ciotki ,do Stanów i właśnie tam będe mieć codziennie doczynienia z tym''amerykańskim''terrierkiem...:lol: Quote
merfi Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 nie znam się na "amerykańskich" airedalach, ale te które miałam sama i które znałam i znam to najwspanialsze psy na świecie, nieprawdopodobnie inteligentne, błyskawicznie się uczące, potrafiące myśleć! a tak, właśnie tak one myślą i żaden naukowiec już nie wciśnie mi ciemnoty, że zwierzęta nie mają zdolności myślenia abstrakcyjnego - airedale mają! Co do temperamentu - na spacerkach tajfun energii - jak Pan/Pani pozwoli, jeśli nie - bardzo zdyscyplinowany, w domu - spokojny kanapowiec, jedyna wada - jak airedale rozłoży się na środku pokoju - to trzeba skakać przez niego, bo się nie ruszy... Quote
Jonquil Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Potwierdzam, szczególnie z tym rozkładaniem się w przejściach :evil_lol: Quote
merfi Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Jonquil - mieszkasz w Płocku i masz może airedala?! Quote
Ana&dalma Posted July 16, 2006 Author Posted July 16, 2006 A jak myślicie,czy taki piesek bedzie umiał się zachować na spacerze z zupełnie obcą osobą(Taj nigdy mnie nie widział)Jak jest z ufnością do obcych? Quote
swallow Posted July 16, 2006 Posted July 16, 2006 :evil_lol: [quote name='merfi']Jonquil - mieszkasz w Płocku i masz może airedala?![/quote] Jonquil mieszka w Płocku i ma airedala, ja też mieszkam w Płocku i tez mam airedala :lol: :lol: :lol: Mój AT nie lubi pływać i nie przekopuje ogródka a na spacer chętnie wyjdzie z każdym. To bardzo zrównoważony pies, ale wda się w bójkę, jeśli zostanie zaczepiony przez innego psa. AT są wspaniałymi psami ale trzeba im zapewnić odpowiednią ilość ruchu i to najlepiej nie na smyczy :evil_lol: Quote