sator_k_ Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 Szukałam informacji o tej karmie, ale nie udało mi się znaleźć niczego wartościowego. Tz. opis karmy i skład znalazłam, ale chodzi mi głównie o opinie ludzi, którzy karmili nią swoje psiaki. Tutaj można przeczytać skład [URL]http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/lukullus_karma/pakiety_lukullus/162264[/URL]. Powiem szczerze, że nie znam się bardzo na karmach, ale jak dla mnie wygląda całkiem ok. Jeśli się mylę to proszę oświećcie mnie :) Zastanawiam się jeszcze nad taką karmą [URL]http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/markus_muehle/31582[/URL] Która lepsza? Teraz karmię psa Arden Grange na przemian różnymi smakami. Może jednak skład AG jest najlepszy z tych trzech karm i przy niej pozostać? Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto będzie miał lepsze odemnie pojęcie o karmach :) Quote
murakami Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 A gdzie kupujesz AG? Może być na pw. Moim zdaniem bardzo ok karma, chociaż to tylko teoria, bo nie karmiłam. O Lukullusie i MM parę zdań tutaj: [URL]http://www.krakvet.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=11372[/URL] [SIZE=5][/SIZE] Quote
Drixon Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 u nas się sprawdza - psom smakuje, sierściucha ok, kupki fajne (zwięzłe,niewielkie) - karma niewątpliwie ma inny zapach niż znane mi karmy(to chyba cecha tych karm prasowanych na zimno) - pachnie bardzo przyjemnie - być może właśnie przez ten zapach bardziej psiakom smakuje niż leżący w misce obok Brit Care rybkowy czy OmniPro :razz: Quote