Jump to content
Dogomania

Planuje kupic Owczarka Belgijskiego Groenendael, proszę o kilka informacji ;)

Recommended Posts

Posted

Witam,
jestem nowym użytkownikiem forum. Chciałbym dowiedzieć się paru istotnych dla mnie rzeczy. Jestem z Zielonej Góry (woj. lubuskie)
Mieszkam w domku jednorodzinnym, mam sredniej wielkosci ogrod i specjalnie przygotowany kojec dla mojego przyszłego psiaka ;) i tu mam pytania:
1. Czy Groenendael moze mieszkac w kojcu? Oczywiscie bedziemy z nim chodzic na spacery, ale czy bedzie mu dobrze?

2. Gdzie mógłbym nabyć szczeniaczka w najbliższym czasie? Niespecjalnie zależy mi na rodowodzie.

3. Dobre rady dla początkującego właściciela.

Z góry dziekuje za pomoc :)
Pozdrawiam

Posted

Ja mam terwika, ale to mała rużnica :evil_lol:
Belg w kojcu zwariuje, jak długo musiał by tam przebywać

Czy zdajesz sobie sprawę że belgi to pracocholicy? :cool3:

Posted

1. belgi sa zdecydowanie anty kojcowe - podworko owszem, ale to musi byc czlonek rodziny mieszkajacy w domu, spacery to nie wszystko.

2.proponuje sie zapoznac z serwisami rasowy=rodowodowy i [URL="http://www.belgi.pl"]www.belgi.pl[/URL] - bedziesz wiedzial czemu chcesz psa z rodowodem :>

3. dobre rady - po spelnieniu powyzszych warunkow :>

niestety z belgiem nie ma lekko

Posted

Z Zielonej Góry pochodzi Kiarka i jej Kiarka. Możesz ją spotkać na forum belgowym (tu zresztą też) i umówić się na spotkanie. Na żywo zobaczysz czym tę rasę się je. I czy rzeczywiście to pies dla Ciebie.

Posted

Znaczy juz zdecydowalem (z bolem serca) ze niestety musze zrezygnowac z Belga :(
Teraz poszukuję czarnego owczarka niemieckiego :)

Dzieki Wam za pomoc i odpowiedzi ;)

Posted

[quote name='saJo']Owczarek niemiecki tez potrzebuje pracy! Nie nadaje sie do kojca i spacerki, potrzebuje kontaktu z wlascicielem![/quote]

Niestety :-( tyle jest ONków, że ludzie zapomnieli o potrzebach tej rasy :shake:

Posted

[quote name='saJo']Nie nadaje sie do kojca i spacerki, potrzebuje kontaktu z wlascicielem![/quote]