Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam Jestem tutaj nowy i trochę zielony miałem w swoim życiu kilka psów między innymi : Jamnika Foxteriera Owczarka niemieckiego i Amstafa .
Aktualnie mam pudla który jest kosmicznie kochaniutki robi za pupila u mojej matki jest to pudel miniaturka jednak jest większy od innych miniaturek . Jak wiem pudel nie jest jednak zbyt obronnym psem ewentualnie alarmowym , a chciał bym do tego mieć jeszcze jednego psa z którym będę się czół pewnie wychodząc na wieczorne spacery i Wymyśliłem że drugim dobrym kompanem dla mnie był by owczarek niemiecki , budzi budzi respekt u ludzi , a przede wszystkim jest kosmicznie inteligentnym psem . I mam do was pytanie czy uważacie że jak bym dokupił 5 letniemu pudlowi do towarzystwa szczeniaka i będę traktował oby dwa psy tak samo czy bedzie spokuj czy raczej pudel nie zaakceptuje większego kolegi????
Proszę o szybką ODP.

Posted

Teraz jest z pudlem tak że atakuje większość większych nie znajomych psów na ulicy , jednak te z którymi miał kontakt wcześniej lub jak był mały są tolerowane przez niego w 100% normalnie sie bawią , a z retriverem kolegi dzieli się zabawkami .

Posted

Jamnika zabrał ojciec jak się rozwodził z matką , fox terier załapał jakąś chorobę skóry nie pamiętam jak to się nazywało ale trzeba było smarować go czymś fioletowym co strasznie brudziło potem niestety zdechł , Owczarek niemiecki niestety zdechł poprostu po 13 latach przyszła jego pora , a amstafa zabrała mi siostra jak sie wyprowadzała .

Posted

Ja mam kolego sznaucera miniaturkę, a 5 miesięcy temu wzięłam około 8-letnią suke owczarka niemieckiego. Mój mały pies atakujący wszystko co się rusza (poza kotami) w pełni zaakceptował nową towarzyszkę i ona jego.
Moja rada dla Ciebie to nie traktować psów jednakowo, bo może być draka. Pudel jest w tym stadzie wyższy rangą i powinno tak pozostać :p W przeciwnym wypadku będzie walczył o swoje stanowisko bo jak sam piszesz jest dość agresywny wobec obcych psów.