Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Hej psiarze, mam spory dylemat jeśli chodzi o mojego pieska, jest to roczna suczka w typie owczarka szkockiego collie. Moi rodzice wzięli ją trochę bezmyślnie i zasadniczo ja się nią zajmuję, tylko że niestety studiuję i mieszkam w bloku w mieście. W domu rodzinnym piesek ma do dyspozycji duży ogród, ale nikt się nim nie interesuje, nie chodzi na spacery, nawet się nie bawią ani nie spędzają z nią czasu. Ja mam taką możliwość, plus niedaleko mieszkania mam park, a pod blokiem kawałek zieleni na jakieś szybkie siku też jest. Nie wiem tylko czy taki duży i aktywny pies, który jest zasadniczo od szczeniaka przyzwyczajony do biegania po dworze, nie będzie cierpiał w warunkach miejskich.

z góry dziękuję za wszystkie opinię i tulam mocno Wasze pieski 💕

Posted

Napewno będzie szczęśliwszy z tobą w bloku mając twoje serce i zainteresowanie niż ogród bez człowieka praktycznie. Weź ją i daj jej miłość.

Zawsze miałam duże psy nawet w niedużym mieszkaniu w bloku i były szczęśliwe bo poświęcaliśmy im dużo czasu, spacerów, serca.

Posted

Witam! przez ponad 12 lat bylam dumna wlascielka owczarka szkockiego(cudownego i bardzo energicznego psa),ktory prawie cale swoje zycie mieszkal w blokach, po pewnym czasie dolaczyl do niego husky i wiem,ze jedynymi ograniczeniami do trzymania psa w mieszkaniu(nawet malym) jest znalezienie miejsca na odpowiednio duze legowisko i...  zaangazowanie wlasciciela; to nie prawda,ze psy zyjace w domu z ogrodem,sa szczesliwsze niz te w blokach,czesto jest wrecz przeciwnie,ogrod rozleniwia wlascicieli,uwazaja,ze skoro pies ma miejsce,zeby sie wybiegac,to nie potrzebuje spacerow; nic bardziej mylnego! kazdy pies potrzebuje nie tylko ruchu,ale i "podniet" intelektualnych,a dlugie spacery zapewniaja mu i jedno i drugie; pies przebuwajacy caly czas na tym samym terenie(nawet duzym) szybko sie nudzi i "zamula",obudzi sie,obejdzie teren i zacznie kombinowac jak sie z tamta wyrwac;)