koko313 Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Mam pytanie odnośnie cieczki u suk...moja mała spanielka ma już ok. 20 dzień cieczki. Chciałabym zapytać, kiedy suka może zajść w ciążę. Powiem, że nie miałam takiego problemu z poprzednią psiną bo ona była wysterylizowana, a z tą dopiero czekałyśmy na zabieg, a tu patrze, nie wiem jakim cudem, ale pies sąsiada wlazł jakoś na ogród. Widziałam tylko jak się goniły, ale mimo to boję się, że mogła zajść w ciążę, tym bardziej, że nie znam się na takich rzeczach bo nigdy nie zamierzałam rozmnażać moich suczek. Quote
Błyskotka Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Jeśli widziałaś ich przez cały czas i tylko się goniły to nie powinnaś się obawiać. W przeciwnym wypadku wizyta u weterynarza wskazana. Quote
koko313 Posted December 8, 2008 Author Posted December 8, 2008 No tak, przybiegłam od razu gdy zaszczekał drugi pies, ale na 100 % nie wiem czy nie był tam wcześniej, więc i tak odwiedze jutro weterynarza. Ale mimo wszystko, czytałam, że dni płodne występują u suk ok. 8-14 dnia w zależności od psa, to prawda? Quote
Błyskotka Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Każda suka jest inna więc ma w różnym czasie dni płodne. Moja sunia przez 2 cieczki miała dni płodne w tych samych dniach a teraz później. Quote
Tequila1017 Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Po pierwsze czy to pierwsza cieczka tego psa? Quote
Elitesse Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 [quote name='Mqrtynq']Po pierwsze czy to pierwsza cieczka tego psa?[/quote] to przeciez bez roznicy jest :roll: a co do dni plodnych kazda suczka ma inaczej moja starsza kryje na 10-11 dzien, mlodsza na 10 - u obu ok 16-17 dnia juz wogole nie ma oznak cieczki suczka moich przyjaciol - tej samej rasy jest do krycia na 18-19 dzien Quote