Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

[quote name='zmierzchnica']A powiedzcie mi, co wy na to jakbyśmy napisali petycję? I wysłali ją albo do ambasadora Polski w Danii albo do ambasadora Danii w Polsce (nie wiem w sumie do kogo lepiej)? Żeby chociaż wyrazić protest. Każdy ze swojego maila taki list protestacyjny by mógł wysłać, nagłośnilibyśmy akcję na dogo i facebooku. Może to ma sens? Przecież to prawo jest chore.. A wysłanie maila nie boli.[/QUOTE]

dobry pomysl

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Kolejna suczka do uspienia.
Kopiuje z fb (mozna wrzucic w tlumacza)
Genesis Valverde
Hils lige på min lille amstaff tæve Akila, som skal aflives i dag pga hundeloven :-( blev desværre meldt til politiet af en dame som havde mistanke, og jeg kunne på ingen måde bevise at hun ikke er ulovlig.. Hun er købt efter hundeloven og er reg som bokserblabding, men det er desværre ikke nok når der kommer sådan en anmeldelse.. Hun fyldte et år og fire måneder her D. 14 april 2...013 :-) det bedste der er sket for mig længe... Jeg vil savne hende hver dag ♥ jeg ville virkelig ønske at tingene så helt anderledes ud, men pga den forbandede hundelov, så er der mange uskyldige hunde som mister livet, og mange uskyldige mennesker som lider et stort tab... Jeg har heldigvis fået lov til at være sammen med hende i en time inden aflivningen, og jeg må gå med ind og få hende udleveret bagefter. Hun blev konfiskeret for præcis en uge siden, og jeg har grædt alle dage lige siden :-) det har været hårdt. Hun er placeret i Gram, og jeg håber bare at hun har haft det godt der! Er ked af vi skulle være væk fra hinanden den sidste tid, men jeg vil nyde den sidste time vi har sammen. Hun er og vil altid være en del af mig. Hun er så smuk og lækker, og den mest kærlige og trofaste hund jeg nogen sinde har mødt.... Ønsker jer alle sammen en god og dejlig dag :-)

W skrocie, sunia rok i 4 miesiace. Nikomu nic nie zrobila, ale jakas baba zakapowala, ze taki pies jest. Wlascicielka kupila psa jako mieszanke boksera, nie moze udowodnic, ze to nie jest amstaff. Sunia jest zabrana wlascicielce tydzien temu, ale laskawie dostana jedna godzine przed smiercia.....

Co do petycji, nie wiem czy ludzie beda chcieli zajmowac- podpisywac petycje w sprawie prawa w jakiejs smiesznej Dani...